mandag 7. april 2008

Another one bites the dust, while I am ready to fly again

Og en, og to, og tre - kjør:

Yes, da er jeg endelig igang med å skrive igjen :)
Det har tatt sin tid, for som Mojdeh så pent kommenterte er det utrolig lenge siden jeg oppdaterte noe. Men som jeg sa: kvalitet fremfor kvantitet er heller å foretrekke, og det var vi egentlig begge enige i.

Skal vi se, som Dr. Phil alltid sier: today is the first day of the rest of your life! Og det var virkelig det. Det er nemlig idag vi hadde kick-off for sunnhetsmåneden vår. Oh yeah! I'm talking about getting in shape for real :) Begynte morgeningen med å gå 10 kilometer - now if that ain't a start I don't know! Det var rett og slett fantastisk! Så fra og med i dag av er dette timeplanen, trene minst en gang om dagen. Dansetreningen vi skulle ha i ettermiddag ble avlyst pga forfall og sykdom, men vi tar det igjen ;)

Etter det satt jeg ute og skrev en av de to oppgavene jeg må levere inn den 6. juni : Skrivingen går sakte, men jeg er godt igang, sier vi :) Men for å være helt ærlig, det er 26 varmegrader, hammocken min savner meg og jeg vil bare nyte været og bli brun. Så jeg endte med å gå inn etter noen timer, ettersom det er kjøligere her inne, og jeg tenkte jeg kunne konsentrere meg bedre. Eh, nei, helt feil. Jeg ble sittende å se på Sex and the City maraton :D Men det var verdt det, det er ikke ofte jeg unner meg tv-tid. Nei, det var en løgn, jeg gjør det ofte, kanskje for ofte? Men det er ferie om en uke og jeg bryr meg litt lite egentlig :)

I morgen begynner jeg min første dag på H&M - yeay me!
Gleder meg veldig til å komme igang der, så jeg kommer til å tilbringe en god del tid der i sommer - I'mma be a working girl this summer. Noe nytt for meg, som regel er jeg borte på sommertid, men you know, can't be traveling all the time. Now it's time to make some money :)


Egentlig har jeg veldig mye mer å komme med, men med tanke på at jeg må rydde det bomba rommet mitt, sier jeg takk, og adjø for nå. Så kommer jeg sterkere tilbake om noen dager :)

Peace out!

1 kommentar:

lile sa...

Now I have a blog too :D

plummy.blogg.no